úterý 13. října 2015

MČR v Ostravě a Srbsko

Víkend byl...náročný. V sobotu brzy ráno razíme do Ostravy na Mistrovství republiky v boulderingu, pěkný areál, ale velká zima. Kvalifikace se stavěčům příliš nepovedla, bouldery jsou hodně lehké a musí se lézt OS. Já se pořádně nezahřeju, mám "sklovatělé" prsty a dvakrát mně to v kvalifikaci ustřelí, dva pokusy navíc mě dávaj 8-10. postupové místo. Finále je trefené dobře, má vše, dva technické bouldery a dva na sílu. Do prvního komáče se mně daří nastoupit až na sedmý pokus a pro dosažení Topu mně nakonec chybí pár sekund. Dvojka a trojka, to jsou silové bouldery, které se mně daří přeběhnout na OS. Čtverka celkem lehká, jenom se technicky vypinožit na aixácký golf, jednou sletím, po druhé dávám. Výsledek 3/4p stačí na druhé místo za Honzu Chválu, který na to byl lépe se zónami. Klíčovým byl první boulder, který Honza jako jediný vylezl, když jej vymyslel "jinak" a vzal to koutem, pro třetí místo si dolez Štěpán, který zalezl podobně jako já, jen posbíral o pár pokusů víc.

Pár pěkných fotek z finále od Lukáše Bíby!





Druhým místem na MČR jsem si upevnil letošní vítězství v celém kolotoči poháru. 

Celkové umístění v ČP v boulderingu

Večer rychle frčíme zpět do Chocně a po páté hodině ranní razím směr lezecká oblast Srbsko. Na Srbsku točíme s Adamem Ondrou materiál pro ČHS, během kterého se mně daří přelézt cestu Mimkry 10+/11- na Flash (s Adamem se shodujeme spíše na 10+) a jednu 10- na OS. Zkusím si i kroky v projektu, který Adam odhaduje na 11+, ale to už je na mě moc. Cesty se nacházejí v nově otevřené části Červené převisy, které nabízejí sportovní lezení v bohužel trošku horší skále.

Mimikry 8b+ Flash by Standa Mitáč

Článek z neděle here http://www.emontana.cz/adam-ondra-cesky-kras/



The weekend was... tough. On Saturday morning, we are off to Ostrava to the Czech Bouldering Championship. It's a nice complex but it's really cold. The qualification was not built very well, the boulders are very easy and must be climbed OS. I cannot warm up enough, I have "glassy" fingers and fail twice. Two extra attempts give me the 8th-10th place after the qualification. The final is better suited, it has everything, two technical boulders and two power ones. I manage to get to the first perpendicular one only at the seventh attempt and I lack a few seconds to get to the very top. Nos 2 and 3 are power boulders, which I manage to send OS. No. 4 is quite easy, I fall once and then succeed. The result 3/4 is enough for the second place behind Honza Chvála, who had more zones. The key element was the first boulder, which was conquered only by Honza -- he found a "different way". The third one was Štěpán, who climbed similar to myself but had a few more attempts. 

I secured overall victory in the entire Cup with the second place in the Championship. 


In the evening we are back to Choceň and after 5 am on Sunday we are off to Srbsko. Me and Adam Ondra shoot some material for the Czech Mountaineering Association, and manage to climb Mimikry 10+/11- Flash (with Adam we agree rather on 10+) and one 10- OS. We also try steps in a projects estimated by Adam as 11+, but it's too much for me. There are also routes in a newly opened area Červené převisy, which offers sports climbing, unfortunately on a bit worse rock.

Žádné komentáře: