pondělí 13. dubna 2015

Cesta vzhůru na Severu

O víkendu jsme s Kačkou vyrazili na oblíbený Sever, jelikož na sobotu je naplánované natáčení krátkého spotu pro firmu Mazars na Sněžníku. Vyrážíme již v pátek a navečer dorážíme do Hřenska, kde hodinku ladím Ebolu tvrdé 8A+. Daří se mi ji konečně zprogramovat a mám několik dobrých pokusů, ale s přibývajícími pokusy je těžší a těžší přejít přes klíčovou dírku, prsty bolí. Kačka mi na lezení ještě svítí čelovkou, ale přelez se nekoná.

Ebola 8A+
 
Přespíme na Sněžníku a ráno se setkáváme s Michalem Černichem a natáčíme, spot bude možné shlédnout na FB stránkách firmy Mazars.

Natáčení
Ve tři hodiny máme hotovo a jde se bouldrovat, jdeme k Starý Pes, Nový triky 8A nový boulder od Džagliho. Roztočím tu kolo pokusů, buď je teplo nebo spadnu z víceméně lehkého výlezu, mám i speciální povzbuzovače, ale nic neplatí boulder je proti. Už se vzdávám, dám delší pauzu a konečně se přelez daří. 8A asi sedí, ale není moc lidový.
 
Starý Pes, Nový Triky 8A

Já toho mám pro dnešek dost a tak skočím s Kačkou na Kubu 6A, který se jí podaří odpytlit. Já ještě nalezu do Hot Dreams 8A?, ale oblou hranu nepřežvejkám.
V neděli razíme nejdříve k tělocvičně na traverz Rave Time 8B, který mně celkem mile překvapí, krokově celkem pěkný. Boulder se leze i na poloviny a tak nejprve přejdu Rave Time 1/2 8A a pak i Rave Time 2/2 8A, druhá část mně přišla lehčí než ta první, tak jsem spíše pro 7C+. Dám pokus i v celku, ale na to už není power.
 
Rave Time 8B

Dál jdeme na Umění Prokrastinace 8A+, kroky znám z variant, které jsem lezl dříve, posílám druhým pokusem, krásnej strop.
 
Umění Prokrastinace 8A+

Dál pokračujeme omrknout sektor Dresden, Kačka pěkně vyleze Punťu 6A.

Ťunťa 6A

Jdeme až do zadní části sektoru, kde je ultra klasika a nádherná linie Panel 7C, nějak na mě doléhá únava a už se mi ani nechce lézt, ale Kačka mě do boulderu nažene a v OS pokusu padám při kroku do horní hrany, druhým pokusem jsem nahoře.
 
Panel 7C

Kačka má ještě síly dost, ale já jsem KO a večer lehnu s horečkou do postele.



Žádné komentáře: