pátek 5. září 2014

ČP Teplice nad Metují - 1.místo

Minulý víkend proběhlo 4. kolo Českého poháru v boulderingu v Teplicích nad Metují v rámci Mezinárodního horolezeckého filmového festivalu. Byly připraveny nové profily, bouldery pěkné, krásná atmosféra. V kvalifikaci se mně podařilo přelézt všech 5 boulderů na 9 pokusů a postupoval jsem do večerního finále z prvního místa. Ve finále jsem se cítil hodně dobře, užíval jsem si atmosféru, odškrtával jsem boulder za boulderem a dolezl si pro 4 topy na 5 pokusů, což s poměrně velikým náskokem stačilo na vítězství!

Stupně vítězů


A dnes v 19:30 report na ct4 sport.


Last weekend, the 4th round of the Czech Bouldering Cup took place in Teplice nad Metují as part of the International mountaineering film festival. New profiles were prepared, nice boulders, great atmosphere. In the qualification, I climbed all 5 boulders at 9 attempts and I made it to the final in the evening from tehe 1st place. I felt really good in the final, enjoyed the atmosphere, ticked one boulder after another and made it to 4 tops at 5 attempts, which was by far enough for the victory!

Žádné komentáře: