neděle 1. prosince 2013

Mejcup 2013 - 1.místo!

O víkendu proběhla jedna z největších akcí roku - mejcup. Sešlo se opět velký množství lidí, kteří bojovali v kvalifikačních bouldrech a večer udělali skvělou atmosféru. Kvalifikace byla letos nejlehčí co kdy byla, na postup bylo potřeba vylézt všechny bouldery a to na dobré pokusy. Já jsem pouze jednou opravoval a tak jsem postupoval do večerního finále z děleného 2-3.místa. Radost mi udělala Kačka, která vybojovala jeden boulder. Večerní finále byla jedna velká show, náskoky z pódia, pěkný bouldery, pěkný chyty, atmosféra úžasná. Hodně jsem si finále užíval, první čtyři bouldery padli na první pokus, závěrečná koule byla nezdolána. Mě se podařilo na kouli dolézt nejdále a tak jsem poprvé mejcup vyhrál! Velká škoda Adama, kterej si na prvním boulderu vyvrtknul kotník a dál v závodě nepokračoval, snad bude brzy ok. Večer opět nezapomenutelná afterparty. Díky Chýškovi a všem okolo něho za skvělou akci.

Pár fotek od Radmila Schneidera.







At the weekend, one of the greatest events of the year took place – mejcup. A huge number of people attended, who fought in qualification boulders and in the evening created a great atmosphere. This year’s qualification was the easiest ever, to get through it was necessary to climb all boulders on good attempts. I repeated only once, so I made it to the evening final from shared 2nd–3rd place. I was pleased by Kaška, who fought one boulder. The evening final was one great show, initial jumps from the stage, nice boulders, nice holds, awesome atmosphere. I really enjoyed the final, sent the first four boulders on first attempt, the final ball resisted. I was the one to climb the furthest on the ball, so I won! It was a pity Adam sprained his ankle on the first boulder and did not continue in the event, hopefully he will be OK soon. In the evening an unforgettable after-party. Thanks to everybody for a great event.

A few photos by Radmil Schinder.

Žádné komentáře: