pondělí 13. května 2013

SP Log Dragomer - 23.místo

O víkendu jsem se zůčastnil dalšího kola světového poháru, který se konal ve slovinském Log Dragomeru. Závod byl krásně nachystaný, profily, zázemí, tak to má být. V sobotu jde nějak všechno proti, téměř nestihneme uzavření izolace, zjistím, že jsem si vzal tréninkový lezečky, zapomenu si  autě maglajz. I při rozlezu se necítím tak dobře jako před 14ti dny. První kvalifikační boulder je obligátně kolmáč, tentokrát mi i trochu sedí a několikrát pohladím Top, bohužel jen pohladím. Ve dvojce se musí zabrat za mrdky, dávám až čtvrtým pokusem, jsem na kaši. Ve trojce mám pořád natečeno, v jednom pokusu dolézám do zóny, ale síla není. Zato čtyřka ta byla pro mě, velký chyty v převisu si vychutnám prvním pokusem. V pětce kloužu, čističi to už zabalili a tak chvilku čekám, než mi někdo přinese kartáč. Pak už to drží lépe a boulder dávám. Výkon mi stačí na 23.místo, brána semifinále se mi uzavřela před nosem. Holky odpoledne lezou pěkně, hlavně Petře Růžičkový uteče semifinále ještě o menší kousek než mě a to když dolézá do Topu pár sekund po skončení limitu. 

Záznam z kvalifikace je tu - já lezu od 3:01:40


O víkendu další kolo v Innsbrucku!





WC Log Dragomer: 23rd place

I took part in another world cup round during the weekend -- this time held in Log Dragomer, Slovenia. The race was set up neatly -- profiles, background facilities and anyway everything exactly as it should be. Saturday was generally a bad-luck day: We almost missed the closure, I mistakenly took my training climbing shoes, I forgot magnesium in the car... Even the warm-up did not feel as goog as two weeks before. The first qualification boulder was -- naturally -- vertical. This time it was almost fitting, I even touched (and only touched) the top. No. 2 was a hard thing, it took me 4 attempts and I was completely wasted afterwards. No. 3 didn't allow me to finish it properly - I kept climbing up to the final zone but I was always missing the power. No. 4, on the other hand, was something for me. Big holds in an overhang and a delicious one attempt only. No. 5 saw me sliding off. The cleaning boys didn't care and I had to wait for a while for the brush. Then it got better and I sent it. My performance was good enough for the 23rd place, with the seminifal gate closing right in my face. The girls were climbing pretty well in the afternoon, especially Petra Růžičková who missed her semifinals even more closely than me (finishing her top barely few second after the limit). 

See the record from the qualifications. I start at 3:01:40.

The next round -- Innsbruck -- takes place over the weekend!

6 komentářů:

kuba stambachr řekl(a)...

cistici to zabalili?:D to je diskriminace, ne?

NOO NOO řekl(a)...

uz je to asi nebavilo:) naštěstí jedna hodná duše se našla a kartáč mi přinesla:)

Adam řekl(a)...

Jj, koukali jsme, ze uz jsi tam byl sam... jsme tam na tebe cekali snad tri hodiny:D Skoda, mels to fakt blizko! Tak tento vikend, zas budem fandit...
P.S. neplanujete ve ctvrtek nejake hromadne sledovani hokeje v Brne?

NOO NOO řekl(a)...

Ahoj, ve ctvrtek uz budeme v Innsbrucku;) a ste hodní že koukáte, díky!!!:)

Momo řekl(a)...

Jooo, fandili jsme ti jak diví ;)Tak budeme držet palce i teď !!! :)

Anonymní řekl(a)...

I like what you guys are up too. This type of clever work and coverage!
Keep up the great works guys I've incorporated you guys to my blogroll.

Also visit my web-site: www.sveaskolan.se