čtvrtek 23. září 2010

FORMA? v Krasu

V úterý jsem se spolužákem vyrazil na Holštejn, máme přednášku až ve čtyři, takže hodně času na lezení. Rozlezeme se v nějaké pětce, pak Ludva pošle na OS nějakou 7- a 6+/7- a já mezitím pokosím Patičku Ledovce 8A+, kterou mám rozlezenou od minula. Končím ještě o dva kroky dál než Adam, protože jsem topové madlo posledně urval.

Pak jdu na Mrázovu věc v jeskyni za 8A+. Tam je taky urvaný chyt, hned ten první. Takhle to je max 8A/A+, nebo nevím - vylezl jsem to hned. Nakonec si dávám Kolenomora 7C+/8A, chvilku ladím první krok přes patu, a pak dolézám dál a dál, než dolezu do topu:) Dost rozsekaní jedeme dom. Pomalu začínám zase Krasu přicházet na chuť.



On Tuesday Martin visited Holštejn together with his classmate. As a warm up they climbed a 5 and Ludva added  an OS of a 7- and 6+/7-. Martin in the menatime finished Patička Ledovce 8A+. As he broke off a hold last time, he gets even further than Adam. 

Then he moved to the cave to try Mrázova věc 8A+. There is also a hold broken off and in Martin's view it's  8A/A+. He finished the trip by climbing Kolenomor 7C+/8A. 

Žádné komentáře: