neděle 12. dubna 2009

První Borování

O tomto víkendu jsme poprvé, ve složení já, brácha a Silva Rajfová, vyrazili na Bor. Podmínky byli naprosto ideální. Svítilo sluníčko, okolo 20 stupňů, ale v lese chladno a chvílemi supr tření. Do machova přijíždíme na jedenáctou hodinu, dlouho neotálíme a už se ocitáme u Titanicu. Já se rozlízám, Silva dává Fintovou hranu Flashem 7A+, a po chvíli zkoušení i Titánovýho kosmonauta 7A a štěpán zkouší svůj "projekt" Nesnesitelná tíže sladkých slibů, ale nedává. Poté se přemisťujeme o 300 metrů výše k poemexu. Všichni lezeme novinku Durex za 7A, já zkouším projekt Pantheno 8A/+?

a Štěpán se Silvou se vrhají na Se stromem v prdeli 7B+.

Štěpán má pár pěkných pokusů a v jednom padá dokonce ve výlezu, Silvě to moc nejde. Já se v projektu cejtím se v tom mnohem lépe než minulý rok, avšak mě táhne zadek pod převisem dolů a tak z malých lišt  se ne a ne dostat do dalšího chytu. Dále se přesouváme až ke kamenu Holywood ke nedaleko na nás čeká zcela nový kámen. Štěpán se prokazuje jako čestný člen hnutí Clean and Clear a čístí co může. Díky tomu vzniká plno nových boulderů obtížnosti 4-7A+  + jeden mega projekt za 8A/B??

Na hodinkách už vidíme sedmou hodinu a pro dnešek to balíme. Večer trávíme v příjemném prostředí nedaleké restaurace a jdese spát. 

Další den vstáváme v devět hodin, posnídáme a opět hurá do kopce. Opět se rozlézáme na Titanicu. Tentokrát se Štěpánem děláme lezeme nový boulder asi za 6B. Pak se přesouváme k Se stromem v prdeli, kde se opět štěpán se silvou pokouší o přelez. Naši trojici doplňuje fotograf Pavel Žofka a já mu pózuji v Druhé odmocnině 7B, King kongu 7C+ a Zlatém Draku 8B. Poté beru lano a snažím se očistit nový Highball za Holywoodem. Čistím tři směry, z nichž dva se mi podaří přelézt 6A a 6C+. Další je nad moje síli, avšak boulder nádherný, kolmý cca 7C?. Při čištění si zaskočím na Hraniční přechod pro přelez Gesera za 7C. Štěpán se Silvou přicházejí s nepořízenou a tak nakonec zkouší a přelézají pár 6A-7A .  Navečer končíme a už se těšíme jak ze sebe smyjeme tu hroznou špínu :)

i když nepadali žádný super přelezi, tak skvěle, jako vždy, strávený víkend na Boru!

Žádné komentáře: